MEDYCYNA ESTETYCZNA DŁONI

Zabieg likwidacji żył grzbietu dłoni (skleroterapia)

ZABIEGI ODMŁADZAJĄCE DŁONIE

Dłonie są naszą "drugą twarzą" zdradzając prawdziwy wiek.  W przebiegu procesu starzenia może pojawić się wiotkość skóry i zmarszczki, ubytek tkanki podskórnej, przebarwienia skórne – tzw. „plamy starcze”. Dochodzi również do uwydatnienia żył.

Współpraca z dr n. med. Adamem Domanasiewiczem zaowocowała szczególną ofertą w zakresie zabiegów odmładzających dłonie.

Aby zadbać o młody wygląd powinniśmy działać wielokierunkowo:

• na poziomie skóry należy stosować pilingi medyczne (przez złuszczanie wspomagają walkę z plamami posłonecznymi), wampirzy lifting oraz zabiegi nawadniania skóry (nawilżają i wygładzają skórę)
  • można odbudowywać utraconą objętość celem zamaskowania zbyt widocznych naczyń i ścięgien, podając na grzbiet dłoni odpowiednio dobrane wypełniacze
  • szereg innych zabiegów pozwala usuwać nadmiernie widoczne i poszerzone żyły grzbietu dłoni (np. flebektomia, skleroterapia)
  • używając odpowiednich preparatów możemy pomóc w przypadku nadpotliwości dłoni

• wiotkość i suchość skóry grzbietu dłoni
  • plamy posłoneczne
  • nadmiernie widoczne żyły i ścięgna grzbietu dłoni
  • utrata objętości dłoni

• potwierdzona alergia na któryś z preparatów medycznych
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • ciężkie choroby ogólnoustrojowe (nieuregulowana cukrzyca, astma, itp.)
  • choroby autoimmunologiczne (toczeń układowy, twardzina, reumatoidalne zapalenie stawów itp.)
  • choroby nowotworowe w fazie aktywnej