KWAS HIALURONOWY

WYPEŁNIACZE NA BAZIE KWASU HIALURONOWEGO

Kwas hialuronowy występuje w skórze w sposób naturalny- jest podstawowym składnikiem skóry, który utrzymuje jej właściwy poziom nawilżania i jędrności. Niestety wraz z wiekiem jego ilość stopniowo się zmniejsza, wskutek czego skóra wysusza się, wiotczeje, pojawiają się zmarszczki, a policzki i usta tracą swoją objętość. Preparaty zawierające kwas hialuronowy wstrzyknięte do skóry właściwej skutecznie uzupełniają jego niedobór, nawilżają skórę, wypełniają zmarszczki, nadają objętość, modelują usta, poprawiają kontur twarzy, pobudzają naturalne procesy regeneracyjne skóry, dzięki czemu nawet po wchłonięciu preparatu skóra wygląda lepiej niż przed zabiegiem.

Kwas hialuronowy wykorzystywany do wygładzania zmarszczek jest preparatem syntetycznym, co znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia objawów alergii. Zapewnia nam dużą wygodę, gdyż nie wymaga wcześniejszej próby uczuleniowej.

• spłycanie zmarszczek;
  • powiększanie objętości ust i ich nawilżanie
  • lifting wolumetryczny,  ma na celu uzupełnienie objętości twarzy związanej z wiekiem lub szczególnym układem anatomicznym ubytków tkanki podskórnej twarzy. Wraz
    z upływem czasu tkanka podskórna ulega stopniowemu zanikowi i w pewnym momencie staje się to widoczne, mając niekorzystny wpływ na wygląd twarzy. Dodatkowo na skutek utraty elastyczności skóry, policzki obniżają się powodując tworzenie się fałdów i bruzd oraz obniżenie kącików ust.

Zabiegi z kwasem hialuronowym dają natychmiastowe efekty, które utrzymują się przez około 9-18 miesięcy. Bezpośrednio po zabiegu pacjent może wrócić do normalnego życia. Wchłaniający się materiał zapewnia doskonałe nawilżanie okolicznych tkanek dając tym samym efekt wypoczętej i zdrowej skóry. Czasami po zabiegu pojawiają się niewielkie krwiaki, która da się je zamaskować makijażem.

• spłycenie zmarszczek (bruzda nosowo-wargowa, linia marionetek, zmarszczki palacza)
  • modelowanie kształtu ust
  • lifting wolumetryczny
  • korekta kształtu nosa