OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

Zabieg osoczem bogatopłytkowym, zwany także przez pacjentów ”Wampirzym liftingiem” to specjalny program biostymulacji komórek skóry, który opiera się na uzyskaniu osocza bogatopłytkowego z Twojej własnej krwi. Jest to zabieg w pełni biokompatybilny: skóra odnawia się dzięki własnemu czynnikowi wzrostu i komórkom macierzystym – dzięki temu jest to całkowicie naturalna metoda odmładzania skóry. W systemie Regeneris odzyskujemy z krwi pacjenta aż 90 % trombocytów, które później w tkankach pacjenta uwalniają czynniki wzrostu aktywujące procesy rewitalizacji tkanek. Zabiegi te pozwalają w krótkim czasie osiągnąć bardzo dobre rezultaty w redukcji wiotkości skóry, zlokalizowanej w delikatnych okolicach (oczu, twarzy, szyi, dekoltu , dłoni ) w leczeniu blizn, rozstępów, w przyspieszeniu procesu gojenia oraz hamowaniu wypadania włosów i leczeniu łysienia. Zabieg z zastosowaniem osocza bogatopłytkowego jest absolutnie bezpieczny, naturalny i biokompatybilny z ciałem, bez ryzyka nietolerancji, alergii czy innych reakcji immunologicznych.

Zalecana jest seria 3 zabiegów co 3-4 tygodnie.

• rewitalizacja skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni
  • korekcja zmarszczek i fałdów skórnych
  • regeneracja skóry po zabiegach dermatologicznych  i chirurgii plastycznej
  • nadmierne wypadanie włosów