MEDYCYNA ESTETYCZNA DŁONI

ZABIEGI ODMŁADZAJĄCE DŁONIE

Dłonie są naszą drugą twarzą zdradzając prawdziwy wiek.  W przebiegu procesu starzenia może pojawić się wiotkość skóry i zmarszczki, ubytek tkanki podskórnej, przebarwienia skórne – tzw. „plamy starcze”. Dochodzi również do uwydatnienia żył.

Dzięki współpracy z dr Adamem Domanasiewiczem mogę przedstawić szczególną ofertę
w zakresie zabiegów odmładzających dłonie.

By zadbać o młody wygląd powinniśmy działać wielokierunkowo:

-zarówno na poziomie skóry:  pilingi medyczne przez złuszczanie wspomagają walkę
z plamami posłonecznymi , osocze bogatopłytkowe oraz mezoterapia nawilżająca kwasem hialuronowym nawilżają i wygładzają skórę,

-odbudowywać utraconą objętość celem zamaskowania widocznych naczyń i ścięgien przez podanie na grzbiet dłoni wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego oraz hydroksyapatytu wapnia

- a także usuwać nadmiernie widoczne i poszerzone żyły grzbietu dłoni (flebektomia, skleroterapia).

Używając toksyny botulinowej możemy pomóc w przypadku nadpotliwości dłoni a przy pomocy lasera SopranoIce Platinum usunąć nadmierne owłosienie.

• wiotkość i suchość skóry grzbietu dłoni
  • plamy posłoneczne
  • nadmiernie widoczne żyły i ścięgna grzbietu dłoni
  • utrata objętości dłoni

• potwierdzona alergia na kwas hialuronowy
  • ciąż i okres karmienia piersią
  • ciężkie choroby ogólnoustrojowe (nieuregulowana cukrzyca, astma, itp.)
  • choroby autoimmunologiczne (toczeń układowy, twardzina, reumatoidalne zapalenie stawów itp.)
  • choroby nowotworowe w fazie aktywnej