CELLULIT

Cellulit jest przewlekłą chorobą dotyczącą tkanki łącznej w przebiegu której dochodzi do nadmiernego i patologicznego włóknienia  wokół przemieszczonych komórek tłuszczowych. Wdeług najnowszych hipotez do tego procesu przyczyniają się złogi żelaza przedostające się z osłabionych  naczyń krwionośnych o zwiększonej przepuszczalności.

Cellulit stał się chorobą cywilizacyjną i dotyczy około 80%-90% kobiet a także w mniejszym procencie mężczyzn.

Szczególnie w początkowych fazach, kiedy zmiany nie są nasilone, walka z cellulitem ma największe szanse powodzenia.

Sprawdzone preparaty powodują:

• chelatacje nagromadzonych metali i toksyn;
  • drenaż osmotyczny - działanie przeciwobrzękowe i przez to utrata centymetrów w obwodach;
  • poprawę krążenia tętniczego - dotlenienie skóry,
  • neutralizację kwaśnego środowiska międzykomórkowego;
  • odbudowę prawidłowych struktur tkanki;
  • zmniejszanie ilości wolnych rodników w tkance;

Zabiegowi mogą być poddane wszystkie okolice dotknięte cellulitem (nogi, brzuch, pośladki, ramiona). Zabieg trwa około 20 minut, powinien być wykonany w 7-12 seriach, z tygodniowymi odstępami. Zaleca się powtórzenie leczenia raz do roku celem utrzymania rezultatów. W całej terapii ważna jest odpowiednia dieta, aktywność fizyczna  oraz metody wspomagające (karboksyterapia, drenaż limfatyczny, radiofrekwencja, ultradźwięki).

• cellulit nóg
  • cellulit brzucha
  • cellulit ramion
  • cellulit pośladków