TERAPIA WŁOSÓW

Mezoterapia włosów - zagęszczanie (przed/po)

Wypadanie włosów to problem dotyczący zarówno mężczyzn jak i kobiet. Kobiety reagują zazwyczaj szybciej i dlatego częściej i wcześniej zgłaszają się z tym problemem do lekarza.
Im szybciej wykryty problem tym skuteczniej możemy pomóc prostymi zabiegami dającymi dużą skuteczność. Ważne, by nie czekać do ostatniego momentu utraty wszystkich cebulek włosowych.

Zabieg wstrzykiwania substancji odżywczych w skórę głowy daje bardzo dobre efekty w przypadku utraty włosów spowodowanej brakami w odżywianiu, stresem, zaburzeniami hormonalnymi,
a także w przypadku łysienia androgenowego.  Możemy zatrzymać wypadanie i pobudzić uśpione cebulki włosów do wzrostu i zagęszczenia.

Najlepsze rezultaty można otrzymać w terapii skojarzonej, wykorzystując różne preparaty podawane naprzemiennie . Liczy się systematyczność (cykl zabiegów co 1-2 tygodnie), cierpliwość (efekty widać po ok. 3 miesiacach) i konsekwencja (sesje przypominające raz na 6-12 miesięcy).

Preparat XL Hair to najczystsze i przetestowane połączenie wielu składników – preparat nieusieciowany z roztworem biorewitalzującym: czynniki wzrostowe, kwas dezoksyrybonukleinowy, aminokwasy, pierwiastki śladowe, witaminy, kwasy tłuszczowe, przeciwutleniacze.

Wykorzystuje się również preparaty z krzemem.

Ważne jest również włączenie do terapii osocza. System Regeneris pozwala na uzyskanie w odwirowanym własnym osoczu pacjenta bardzo wysokiego stężenia żywych płytek krwi (2-4 krotnie wyższe niż w osoczu fizjologicznym). Komórki te po podaniu w obręb skóry gromadzą się w miejscu urazu,  uwalniają liczne czynniki wzrostu i regeneracji (PDGF, TGF-α,EGF, IGF, PDEGF, PDAF, IL-8, TNF-α, CTGR, KGF) i aktywują własne komórki do różnicowania, co prowadzi do tworzenia nowej zdrowej tkanki.

• wypadanie włosów
  • chęć pogrubienia i zagęszczenia włosów (terapia pielęgnacyjna)
  • przygotowanie skóry do przeszczepu włosów
  • poprawa wzrostu włosów po przeszczepie